Innofique - Hyva webshop met ruimte voor veel content

Een Hyva webshop met veel ruimte voor veel content en sfeer met de Mingle integratie

Binnenkort is de volledige case beschikbaar.

Voor Innofique hebben we een Hyva-webshop in Magento gerealiseerd. Hierbij lag de focus op het opzetten van een goed design system, dat naadloos is geïntegreerd in het Hyva-thema. De beleving van het Innofique-product staat hierbij centraal.

Ga naar www.innofique.nl/
2023
Klant sinds
3+
Aantal landen
4
Projectteam grootte

Team en expertises

    Huibert Jan, Product Owner
    Name:
    Huibert Jan
    Role:
    Product Owner
    Joshua, Front-end Developer
    Name:
    Joshua
    Role:
    Front-end Developer
    Jarno, Digital (UX) Designer
    Name:
    Jarno
    Role:
    Digital (UX) Designer
    Fabio, UX en front-end development
    Name:
    Fabio
    Role:
    UX en front-end development
    Christiaan, Service en support
    Name:
    Christiaan
    Role:
    Service en support
    MailchimpMollieHypernodeHyva

Expertises

Het merk Innofique verder laten groeien online

Met de implementatie van een nieuwe webshop, gebouwd op Magento en gebruikmakend van Hyva, streven we ernaar om samen met Innofique het merk verder te laten groeien. Deze nieuwe webshop is direct gericht op internationale groei, waarbij de schaalbaarheid van zowel het thema als het platform in overweging is genomen.

Huibert Jan Versnel

Product Owner betrokken bij Innofique

Hoe we waarde toevoegen aan jouw applicatie

We begrijpen dat het toevertrouwen van een project of de doorontwikkeling van je landschap of applicaties geen kleine stap is. Daarom is ons proces, met duidelijke stappen, een essentieel onderdeel in ons werk.

Ons doel is om onze klanten de best mogelijke gebruikerservaring te bieden, zelfs als het gaat om onboarding. Bekijk hier de ervaringen van andere klanten of neem direct contact met ons op. Een Product Owner kan je het proces heel goed uitleggen.

Neem contact op

Ons proces

  1. Voorstellen

    Elkaar voorstellen, onze expertise en werkwijze toelichten, maar ook zeker vraag en aanbod op elkaar afstemmen. Wij hebben veel te bieden, maar we vinden het belangrijk om de echte behoeften goed in kaart te hebben.

  2. De case

    Wij zorgen ervoor dat we voldoende informatie hebben en vooraf schetsen we hoe de case zien, zonder ingewikkelde offertes, om zo ons idee over de aanpak in een duidelijk (financieel) overzicht te presenteren. Wij hechten waarde aan een kort en bondig proces en vinden het belangrijk om geen features te "verkopen", maar inhoudelijk te kijken naar de beste oplossingen. Direct contact met de relevante deskundigen is daarbij een crusiaal onderdeel van onze aanpak.

  3. Uitdiepen project

    Het schetsen van de case en prijs-indicatie is de aanzet voor het projectplan waarin de eerste contouren duidelijk geschetst staan. Dit is bij ons altijd vrijblijvend, maar dus ook al zeer sterk inhoudelijk.

    Nadat het project in concept staat zullen we samen onderdelen uitdiepen, als dat nog nodig is.

  4. Start en doorontwikkeling

    Om de samenwerking goed van start te gaan, zijn alle leden van het development-team betrokken op je project, bespreken we alle details en maken we onszelf met alle stakeholders klaar om je project doeltreffend aan te vangen.

  5. Waarde toevoegen

    We streven ernaar om elke sprint waarde toe te voegen aan jouw product. Met feedback en review als belangrijk onderdeel van het (werk)proces (Scrum) heb je continue grip op inhoud en ontwikkeling. We houden van Agile werken en directe en open communicatie staan in dienst van een sterke aanpak, waarbij we graag met een no-nonsense houding werken.

Behoefte aan meer antwoorden?

Vragen zijn er om te stellen, maar hebben we het antwoord al dan vind je ze hieronder. Heb je nog steeds een vraag? Stel 'm gerust of neem contact met ons op .

Werken jullie met een product roadmap?

We vullen onze product backlog doelgericht vanuit een zogenaamde GO roadmap. De roadmap is altijd gebaseerd op een duidelijke productvisie met heldere doelen, gericht op het creëren van maximale waarde voor onze gebruikers. Het is de motor achter ons werk en hoe we als team aan het werk zijn. Onze product owners vertellen je er graag meer over.

Werken jullie met vaste teams?

Bij ons staat het werken met vaste, dedicated teams voorop. We zijn er echter ook van overtuigd dat het belangrijk is om de kwaliteiten van onze sprint deelnemers op de juiste plek in te zetten. Daarom stellen we het meest krachtige team samen voor elke specifieke opdracht maar houden we ook rekening met zaken als domeinkennis, zodat we de maximale waarde kunnen behalen op basis van de inzet.

Hoe pakken jullie een project aan?

Bij projecten geven we de voorkeur aan het werken met een Minimum Viable Product (MVP). Hierdoor kunnen we met een beperkt budget vroegtijdig waarde toevoegen voor de gebruikers. Uiteraard bepalen we de succescriteria samen en houden we ons aan de afgesproken opleveringsdatum. Dit is voor ons vanzelfsprekend.

Hebben jullie ook Scrum Masters in jullie team?

Het proces is van groot belang voor ons. Bij onze projecten werken we volgens de Agile methode en daar zorgt de Scrum Master voor een soepel proces. Hoe beter de sprintdeelnemers de klant kennen, hoe beter ze het proces daarop kunnen aanpassen. Onze teams zijn zo zelfsturend mogelijk.

Gerelateerde blogs

DesignDevelopmentMagento
Je organisatie agile laten werkenGa naar dit blog
DesignDevelopmentMagento
Dilemma: de retrospective of een extra feature?Ga naar dit blog
DevelopmentMagento
Je Magento platform veilig up-to-dateGa naar dit blog
Bekijk alle blogs